تشکیل کمیته معدن، گامی در جهت رفع مشکل معدنکاران استان زنجان
24, ژانویه, 2016
پیش بینی قیمت روی در سال ۲۰۱۶/ مصائب کاهش عیار انگوران برای تولیدکنندگان
27, ژانویه, 2016
تشکیل کمیته معدن، گامی در جهت رفع مشکل معدنکاران استان زنجان
24, ژانویه, 2016
پیش بینی قیمت روی در سال ۲۰۱۶/ مصائب کاهش عیار انگوران برای تولیدکنندگان
27, ژانویه, 2016

نظام مهندسی معدن ۳۳ هزار عضو دارد.

اتاق خبر– همکاری‌های ایمیدرو و سازمان نظام مهندسی معدن با هدف پشیبانی از فعالیت‌های فنی و اقتصادی، اکتشافی، آموزش و پژوهشی افزایش می‌یابد.

در جلسه مشترک اعضای هیات رییسه نظام مهندسی معدن و رییس هیات عامل، دو طرف بر افزایش همکاری‌ها و ارایه برنامه‌های جدید به منظور تقویت بخش معدن در اقتصاد، تاکید کردند.

در این نشست که در محل نظام مهندسی معدن برگزار شد، مهدی کرباسیان، رییس هیات عامل ایمیدرو، پس از استماع عملکرد و برنامه‌های این تشکل، خواهان ارایه ایده‌های جدید، برای برطرف شدن چالش‌های توسعه بخش معدن شد و تصریح کرد: از سیاست‌های کلان دولت و ایمیدرو این است که با استفاده از نظرات کارشناسی و برنامه‌های تشکل‌های تخصصی بخش معدن، شرایط رشد این حوزه فراهم شود.

کرباسیان ادامه داد: توسعه برنامه‌های آموزشی و پژوهشی برای بخش خصوصی، ایجاد زمینه برای افزایش سرمایه‌گذاری، همگرایی و توسعه روابط دو طرف، از اهداف کلان ایمیدرو در همکاری با سازمان نظام مهندسی معدن است.

نادعلی اسماعیلی، رییس سازمان نظام مهندسی معدن با برشمردن جایگاه این تشکل گفت: وجود ۳۳هزار عضو در این نهاد، بازوی توانمندی برای رشد بخش معدن ایجاد کرده است.

وی با حیاتی خواندن نقش صندوق بیمه معدن گفت: چنانچه شعب این صندوق در استان‌ها نیز ایجاد شود بخشی از روند اداری کاهش و سرعت حمایت از فعالان بخش معدن افزایش می‌یابد.

اسماعیلی یادآور شد: عقد قرارداد یک میلیارد تومانی ایمیدرو با نظام مهندسی معدن خبر خوبی برای اعضای این نهاد است که زمینه‌ساز تعیین ضوابط و معیارهای جدید معدن‌کاری در کشور است.