آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
9, جولای, 2020
آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
21, ژانویه, 2021
آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
9, جولای, 2020
آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
21, ژانویه, 2021

نشست مطبوعاتی گروه صنعتی و معدنی زرین با موضوع بررسی فعالیت‌های اخیر گروه در حوزه معدن و بازار سرمایه

نشست مطبوعاتی گروه صنعتی معدنی زرین با هدف بررسی فعالیت‌های گروه در حوزه معدن و بازار سرمایه روز دوشنبه مورخ ۹۹٫۶٫۲۴ در محل شرکت صنعتی معدنی زرین، با حضور آقای مهندس ابراهیم جمیلی (رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی معدنی زرین)، آقای حسین سلیمی (عضو هیئت مدیره شرکت زرین معدن آسیا)، آقای ایرج تاج الدین (عضو هیئت مدیره شرکت صنعتی و معدنی کیمیا زنجان گستران) و جمعی از خبرنگاران خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری حوزه صنعت معدن (به‌صورت حضوری و مجازی) برگزار گردید.

اول به کارنامه ما نگاه کنید

در ابتدا نشست مطبوعاتی، مهندس ابراهیم جمیلی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص نوسانات یک ماهه اخیر بازار سرمایه اظهار نمودند: « سهام‌داران حقیقی، ضمن آشنایی با گروه صنعتی معدنی زرین، با دلایل نوسانات اخیر بازار سرمایه و بورس نیز آشنا هستند و می‌دانند که این حجم از نوسانات ناشی از اصلاح قیمت در بازار و تغییرات ناشی از هیجانات بازار است. کما اینکه بازار سرمایه کشور نوسانی مشابه این را در گذشته و در سال ۱۳۸۵ نیز تجربه کرده‌ و ارزش سهام آن زمان هم با ریزش روبرو شده‌بود.»

سهام‌داران موقتی به بازار بورس هیجان منفی تزریق می‌کنند

مهندس جمیلی در ادامه افزودند: « اگر سهام‌داران حقیقی باشند می‌دانند که این نوسانات گذراست و جای خروج سهام خود و شیوع واکنشات کاذب و گسترش هیجانات منفی، مانند آشنایان بازار بورس در زمان نوسانات هم آرامش خود را حفظ می‌کنند و به زودی شاهد روزهای آرام بازار بورس و سرمایه خواهند بود»

خرید سهام خزانه

در ادامه نشست خبری، حسین سلیمی ضمن اشاره به اقدامات شرکت زرین معدن آسیا و طرح‌های سرمایه‌ گذاری این شرکت خاطر نشان کردند که جلب اطمینان و صیانت از دارایی سهام‌داران برای گروه صنعتی معدنی زرین بسیار مهم بوده و این شرکت تا کنون اقدام به دریافت ۳ مجوز خرید سهام خزانه از سازمان بورس نموده‌است. سلیمی افزود: « افزایش میزان سرمایه زرین معدن آسیا نیز از ۶۵ میلیارد تومان به ۱۲۰ میلیارد تومان در حال اجراست و امیدواریم ظرف ۳ ماه آتی شاهد این افزایش سرمایه به‌صورت جایزه سهام باشیم.»

افزایش ۲۰۰ درصدی سرمایه

تاج الدین نیز به افزایش ۲۰۰ درصدی سرمایه شرکت کیمیا زنجان گستران تا اواخر آذر ماه ۱۳۹۹ اشاره و در خصوص سیاست اصلی گروه (حمایت و گسترش شرکت‌های معدنی استان‌های کشور در زمینه تأمین مواد اولیه) توضیحاتی را مطرح نمود. او هم‌چنین اظهار داشت افزایش سهام محل سود انباشته شرکت به‌صورت جایزه خواهد بود. تاج الدین هم‌چنین افزود فاز دوم پروژه مهدی آباد که ۱۰۰ هزار تن به ظرفیت قبلی آن اضافه و در مجموع به ظرفیتی ۱۵۰ هزار تنی رسیده، آماده بهره‌برداری شده و به زودی وارد مرحله تولید خواهد شد.

راه‌اندازی سیستم پیغام‌ گیر انحصاری رسیدگی به مسائل سهام ‌داران

راه‌اندازی سیستم پیغام‌گیر انحصاری برای پاسخ‌ گویی به پرسش‌ها و مسائل سهام‌داران طی هفته پیش‌رو، از دیگر اخبار امیدوار کننده از جانب مهندس جمیلی در این نشست خبری بود. مهندس جمیلی در ادامه این خبر افزودند: « خواهش ما از سهام‌داران این است که در مواجهه با چنین روزهایی، مانند گذشته به ما اعتماد کنند و بدانند که ما هرگز سهام خود را رها نخواهیم کرد و تا همیشه پشتیبان آن‌ها خواهیم بود و ارزش و سهام اصلی ما اعداد و ارقام عنوان شده نیستند بلکه سهام‌دارانی هستند که طی سال‌های گذشته به ما اعتماد داشته و همراه ما بوده‌اند.»