راهکار طلایی جذب سرمایه‌گذاران به معدن
20, جولای, 2015
سیاست‌های دولت قبل،تولید سرب و روی را کاهش داد.
25, جولای, 2015
راهکار طلایی جذب سرمایه‌گذاران به معدن
20, جولای, 2015
سیاست‌های دولت قبل،تولید سرب و روی را کاهش داد.
25, جولای, 2015

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران برگزار شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران (کیمیا) با حضور بیش از ۹۱درصد از سهامداران با ریاست آقای محسن عطائیان رئیس هیات مدیره شرکت در محل سالن اجتماعات خانه اقتصاد ایران برگزار شد و تقسیم سود ۶۰۰ ریالی مورد تصویب قرار گرفت.
جلسه مجمع با معرفی هیئت رئیسه و با اعلام درصد سهامدارن حاضر وبا حضور بازرس قانونی و نماینده سازمان بورس توسط رئیس مجمع رسمیت یافت .
در ابتدای جلسه،آقای عباس بصیرپور مدیرمالی شرکت در غیاب مدیر عامل شرکت آقای غلامحسین جمیلی توضیحاتی در خصوص میزان سود شرکت ارایه کرد و گفت:با توجه به کاهش عیار کلی و مقداری ماده معدنی دریافتی از معدن انگوران که به عنوان منبع اصلی شرکت می‌باشد، در سود سال ۱۳۹۳ رشد منفی ۷ درصدی داشتیم که در مقایسه با شرکت‌های رقیب،این شرکت وضعیت بهتری را داشته است. آمار دریافت ماده اولیه ۳۰ درصد کاهش مقداری و عیار کلی نسبت به سال ۱۳۹۲ داشته ،ولی شرکت با انجام خدمات فلوتاسیون ظرفیت بلا استفاده خط تولید را جبران نموده و با تمرکز بر صادرات محصولات ، کاهش سود نسبت به سال ۹۲ را به حداقل رسانده است ( تنها ۷- درصد ).
درادامه مهندس تورج نصیری قائم مقام شرکت به نیابت از مدیر عامل در خصوص فعالیت های انجام گرفته در طی سال ۱۳۹۳ در جهت افزایش راندمان و ارتفای بهره وری و کیفیت محصولات تولیدی از جمله راه اندازی واحد R&Dدر شرکت و ایجاد و بهره برداری آزمایشگاهی مجهز به تجهیزات پیشرفته و مورد تایید اداره استاندارد استان در سال جاری گزارشاتی را به مجمع ایراد نمودند وبا توجه به اینکه شرکت کیمیای زنجان گستران ۴۰درصد از ظرفیت کنسانتره کشور را دارا است و در بخش خصوصی از لحاظ راندمان و تکنولوژی جز سه شرکت برتر می باشد حفظ جایگاه و ارتقای بهره وری در این شرکت را رسالت و از اهداف بلند مدت دانست .
در ادامه آقای ابراهیم جمیلی از سهامداران عمده شرکت نیز با اشاره به این که شرکت کیمیای زنجان گستران جزو ۳شرکت معدنی برتر کشور است؛تصریح کرد: با توجه به پذیرش شرکت در فرابورس و ثبت در سازمان بورس در نظر داریم تا در سال جاری با عرضه سهام و ورود به بورس باکمک سهامداران در معادن کوچک سرمایه گذاری و به بهره برداری برسانیم .همچنین تصمیم داریم تا سهامداران خرد نیز در تصمیم گیری ها شریک باشند . ایشان همچنین نوید خبرهای خوبی از کیمیا را در آینده نزدیک به سهامداران دادند .
مصوبات مجمع :
ابتدا گزارش عملکرد هیئت مدیره و سپس گزارش بازرس قانونی و حسابرس مستقل شرکت در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۹۳ قرائت شد و پس از بحث و بررسی نسبت به موارد مطروحه تصمیمات ذیل با اکثریت آراء حاضر در جلسه اتخاذ گردید.
۱- صورتهای مالی شامل ترازنامه وحساب سودوزیان و صورت جریان وجوه نقد شرکت برای سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۳۹۳ مورد تصویب مجمع قرار گرفت.
۲- مجمع مقرر نمود مبلغ ۶۹،۱۲۰،۰۰۰۰۰۰ریال خالص به عنوان سود ( هر سهم۶۰۰ ریال) بین سهامداران تقسیم و در مهلت مقرر پرداخت گردد.
• میزان تقسیم سود نقدی بنا به درخواست سهامداران حاضر در مجمع پیشنهادو مورد تصویب قرار گرفت
• – موسسه حسابرسی نواندیشان به عنوان بازرس اصلی انتخاب گردید.
۴- روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیر الانتشار جهت درج اطلاعیه ها و آگهی های شرکت تعیین گردید.