راه اندازی کارخانه سرب شرکت ذوب گران رنگین فلز با عیار ۹۹٫۹۹ درصد
2, ژانویه, 2017
فعالان معدنی به‌دنبال روش‌های ریسک‌پذیر باشند.
8, ژانویه, 2017
راه اندازی کارخانه سرب شرکت ذوب گران رنگین فلز با عیار ۹۹٫۹۹ درصد
2, ژانویه, 2017
فعالان معدنی به‌دنبال روش‌های ریسک‌پذیر باشند.
8, ژانویه, 2017

فعالیت ۲۷۲ فقره معدن در استان زنجان

معاون معدن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: ۲۷۲ فقره معدن فعال در استان زنجان وجود دارد.

« ربابه داداشی » در جلسه هم اندیشی با اعضای هیئت مدیره و فعالان بخش معدنی استان زنجان، اظهار داشت: استان زنجان یک استان معدنی است و تنها یک معدن در استان با مالکیت بخش دولتی فعالیت دارد.
وی با بیان اینکه ذخیره قطعی معدن استان زنجان ۵۰۰ معدن است، افزود: استان زنجان رتبه ۱۲ معدنی کشور را دارد و جزو استان های معدنی کشور محسوب می شود.
معاون معدن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ارتباط و همکاری سازمان نظام مهندسی معدن و صنعت، معدن و تجارت را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: تاکنون بخشی از فعالیت های غیرحاکمیتی به سازمان نظام مهندسی معدن استان واگذار شده است.
داداشی از تولید ۸۰ درصد شمش روی کشور در استان زنجان خبر داد و گفت: استان زنجان علاوه بر اینکه یک استان معدنی است در بخش صنایع معدنی و فرآوری بخش معدن نیز پیشرو محسوب می شود.
داداشی خواستار تقویت شورای انتظامی در سازمان نظام مهندسی معدن شد و تاکید کرد: برخی از تخلفات که تعداد آن اندک بوده و برخی قصورات موجب بروز خساراتی می شود.
در این جلسه رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان نیز با بیان اینکه این سازمان  ۸۵۰ عضو دارد، افزود:  ۷۹۰ عضو حقیقی و ۶۰ عضو حقوقی در سازمان عضویت دارند همچنین ۲۷۶ مهندس دارای پروانه اشتغال هستند.

منبع: معدن ۲۴