استان زنجان مقام اول تولید سرب و روی کشور را دارد
1, آگوست, 2015
تاکید نعمت زاده به سرمایه گذاری برون مرزی معدن
5, آگوست, 2015
استان زنجان مقام اول تولید سرب و روی کشور را دارد
1, آگوست, 2015
تاکید نعمت زاده به سرمایه گذاری برون مرزی معدن
5, آگوست, 2015

دومین همایش تکریم کارفرمایان نمونه استان زنجان

مهندس غلامحسین جمیلی رئیس اتاق بازرگانی زنجان در دومین همایش تکریم کارفرمایان نمونه استان از تدوین و طراحی دفترچه های تامین اجتماعی الکترونیک توسط انجمن تجارت الکترونیک اتاق بازرگانی زنجان خبر دارد و تاکید کرد این مهم می تواند ما را برای رسیدن به یک جامعه آماری دقیق و روشن یاری نماید.

در این همایش رئیس اتاق زنجان از مدیرکل تامین اجتماعی خواست دفترچه کارگرانی را که کارفرمایان آنها بدلایلی نتوانسته اند حق بیمه آنها را واریز نمایند تمدید گردد.

بگفته این مقام مسئول از آنجایی که حق بیمه کارگر در هر صورت با دریافت جریمه به سازمان پرداخت می گردد. لذا محروم نمودن کارگران از دریافت خدمات تامین اجتماعی در آن بازه زمانی جفا در حق کارگر محسوب می شود.

ایشان در ادامه ضمن تقدیر از زحمات مدیریت و کارکنان تامین اجتماعی استان زنجان در ارائه خدمات به همشهریان عزیز گفت هر چند علی رغم مدیریت جدید سازمان تامین اجتماعی کشور برخی گله گذاریها نسبت به این سازمان کمرنگ تر شده است اما باید اذعان داشت مشکلات یک شبه قابل حل نیست این مقام مسئول با اشاره به واژه تامین اجتماعی تصریح کرد: از آنجائیکه این سازمان وظایف گسترده ای در قبال تامین رفاه اجتماعی جامعه آن هم بدون دریافت کمترین بودجه ای از سوی دولت دارد.

این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه کلیه درآمدهای سازمان تامین اجتماعی از طریق خوداظهاری کارفرمایان تامین می گردد از این رو انتظار داریم بعضاً بدلیل وجود برخی اشتباهات سهوی از سوی کارفرمایان در رسیدگی ها وحسابرسی ها، مسئولین این سازمان قدری مهربان تر با کارفرمایان برخورد نمایندهمچنین امیدواریم در آینده نزدیک شاهد افزایش خدمات و حمایتهای بهتر و جدی تر این سازمان از کارگران و کارفرمایان باشیم.

وی در ادامه افزود بعضا شاهد مشارکت برخی دستگاهها و ارگانهای دخیل در امورکار برای حل و فصل مشکلات جامعه کارگری هستیم که در حال حاضر با وجود تشکلها و NGOها می توان مسئولیت حل و فصل این قبیل مشکلات را به آنها سپرد.

در پایان این مراسم از مهندس جمیلی مدیرعامل شرکت کیمیای زنجان گستران بعنوان کارفرمای نمونه تقدیر شد.

منبع: اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی زنجان