شرکت کیمیای زنجان گستران
Kimia Zanjan Gostaran Co
جستجو

بیست و نهمین دوره ی جشنواره امتنان

مطالبی که در این قسمت میخوانید

بیست و نهمین دوره ی جشنواره امتنان برگزار شد
در این جشنواره از مدیرعامل شرکت زرين معدن آسيا و شرکت گسترش صنايع روي ايرانيان بعنوان کارآفرینان برتر استان زنجان تقدیر شد. جشنواره امتنان هر ساله در راستای رشد و توسعه کارآفرینی، ترویج فرهنگ کارآفرینی و شناسایی و معرفی کارآفرینان برتر به جامعه برگزار میشود.
اسدالله درويشاميري در این جشنواره با اشاره به الگوهاي برتر جامعه کار و توليد استان زنجان اظهار داشت: نقش کارگر در حوزه اقتصادي و اجتماعي ج0امعه بسيار مهم است چرا که کارگران با کسب روزي حلال مخارج خانه را تامين ميکنند و همچنين چرخ توليد را به گردش درميآورند.
وي با اشاره به اينکه در کسب و کار و توليد چند عامل وجود دارد ابراز کرد: عامل اصلي و شاه کليد اصلي محيط کسب و کار، کارفرما و سرمايه گذار است که با ثروت خود و تعهد انساني و اخلاقي در جامعه کارآفريني کند.
استاندار زنجان خاطرنشان کرد: امروزه کسب درآمد در جامعه با گذشته فرق کرده و افراد ميتوانند بدون درگير شدن با نظام کارگري ثروت خود را چند برابر کنند اما با راهاندازي کار در جامعه به روند توليد کمک ميکند.
وي مهندسي و طراحي را فاکتور دوم در توليد و چرخه اقتصادي عنوان کرد و افزود: امروزه دانش و تکنولوژي توليد را در عرصه رقابت قرار ميدهد که ما به شدت به آن نياز داريم و اين مغز متفکر است که توليد را با کيفيت و رقابت پذير ميکند و انتظار ما از متخصصان اين است که کالايي را به بازار عرضه کنند که تبديل به شناسنامه ايران و سبب افتخار ايرانيان شود.
درويش اميري دانش و تکنولوژي را بخش سوم اثرگذار در توليد خواند و گفت: امروزه تکنولوژي به سرعت قابل تغيير است و جامعهاي ميتواند در رقابت بازار جهاني حضور موثر و فعال يابد که از تکنولوژي روز و حداکثر بهرهوري در زمينه توليد برخوردار باشد.
وي با اشاره به اينکه نيروي کار و کارگري چهارمين اصل در زنجيره توليد است بيان کرد: اين مولفه تکميل کننده سه رکن ديگر است چرا که کارگر موتور محرک محيط کسب و کار محسوب ميشود و اگر با کارگر غيرمتعهد و ناکارآمد برخورد کنيم ديگر تکنولوژي، خلاقيت و مهندسي جواب نميدهد.
استاندار زنجان رابطه کارگر و کارفرمارا رابطهاي دوسويه خواند و گفت: کارگر بايد خود را شريک دارايي کار فرما و متعلق به محيط کسب و کار بدانند و از طرفي کارفرما هم بايد کارگر را به چشم بازوان اصلي توليد ببيند.

خبرهای مرتبط