بنام خداوند جان و خرد

در ابتدا لازم است صمیمانه از عنایت خالصـانه همه ذینفعان گرانقـدر، هیئت مدیره محترم، مدیران، مهندسان، کارکنان و کارگران پرتلاش و زحمتکش کارخانه ، مسئولین و دست‌اندر‌کاران سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و همه کسانی که برای موفقیت و سربلندی مجموعه صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران تلاش و همکاری نموده اند تقدیر و تشکر نمایم.

خانواده بزرگ و توانمند شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران اعتقاد راسخ دارند که با برنامه ریزی صحیح ، کاربست نظم و انضباط سازمانی ، تلاش شبانه روزی و با بهره گیری از دانش، تکنولوژی و تجارب ذیقیمت و انباشته سالها تلاش ، تولید و صادرات در عرصه صنعتی و معدنی و همچنین با استفاده از توان و اندیشه مهندسان، کارگران و کارکنان که سرمایه های اصلی شرکت را تشکیل می‌ دهند ، می توان موانع و محدودیت ها را پشت سر گذاشت و افق های روشن تری را در چشم انداز فعالیتهای شرکت باز نمود و رضایت مشتریان را در کانون توجه قرارداد.

رویکرد بالابردن راندمان تولید و کیفیت محصولات ، تولید دانش فنی ، استفاده از تکنولوژی نوین و حفظ محیط زیست از اهداف اساسی شرکت می باشد که با بهره گیری از امکانات و توانمندیها ، تحقق آن میسور شده و اعتلای آن همواره مورد توجه شرکت خواهد بود.

قانون گرایی،  تقویت سیستم های کنترلی و نظارتی،اعمال نگرش علمی ، بازاریابی هدفمند و مبتنی بر تعامل صحیح با مخاطبان، ، خلاقیت و نوآوری  ، شفافیت صورتهای مالی و ‌انتخاب همکاران بر مبنای شایسته سالاری ، حفظ دستاوردها و تداوم موفقیت های شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران را تضمین خواهد نمود.

در پایان امیدوارم در پرتو توجهات و عنایات الهی و تلاش بی وقفه همکاران محترم بتوانیم در ارائه کارنامه های درخشان به ذینفعان محترم همواره موفق باشیم.

از خداوند متعال سربلندی وسرافرازی همگاران را مسألت دارم.

محسن عطائیان

مدیر عامل شرکت کیمیای زنجان گستران