صعود و نزول قیمت روی تا سال ۲۰۲۱
23, ژانویه, 2017
مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران (سهامی عام)
28, ژانویه, 2017
صعود و نزول قیمت روی تا سال ۲۰۲۱
23, ژانویه, 2017
مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران (سهامی عام)
28, ژانویه, 2017

چاراویماق به قطب سرمایه گذاری در بخش معدن تبدیل می شود.

مدیر کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری آذربایجان شرقی گفت: شهرستان چاراویماق که همجوار با معادن بزرگ فلزی انگوران زنجان و زرشوران تکاب است، به یکی از قطب های سرمایه گذاری در بخش معدنی و فلزی تبدیل می شود.

حمید هاشم زاده اظهار کرد: شهرستان چاراویماق دارای پتانسیل های معدنی مختلف شامل فلزات، طلا، سرب و روی و معادن کائولن ، خاک صنعتی و گچ است.
وی افزود: از ۵۷ معدن موجود در این شهرستان، ۳۲ معدن دارای پروانه بهره برداری و ۱۴ مورد از آنها در حال استخراج است.
وی ادامه داد: یکی از شاخص ترین اقدامات دولت تدبیر و امید در شهرستان چاراویماق واگذاری سه هزار کیلومتر مربع پهنه این شهرستان جهت شناسایی از نظر کانی زایی فلزی به شرکت ایمیدرو است که حدود ۸۰ درصد از کارهای آن انجام شده و بزودی نتایج حاصل از اکتشافات پهنه اعلام خواهد شد.
مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به وسعت ، موقعیت جغرافیایی و ظرفیت های طبیعی موجود در شهرستان چاراویماق اظهارکرد: سند تدبیر توسعه این شهرستان با در نظر گرفتن تنگناها و قابلیت های آن در بخش های مختلف تهیه شده است.
وی اضافه کرد: با توجه به اتکای برنامه سند تدبیر به منابع غیردولتی، سرمایه گذاری بخش خصوصی در این شهرستان با پیش بینی حدود ۷۷ درصد بیشترین سهم را به خود اختصاص داده و بدیهی است تحقق اهداف سند منوط به جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی برای طرح های پیش بینی شده است.
هاشم زاده با اشاره به ظرفیت های بالای شهرستان چاراویماق تاکید کرد: آبزی پروی و گردشگری از مهمترین ظرفیت های این شهرستان است که با توجه به توسعه برخی زیر ساخت ها همچون توسعه راه ها می تواند منجر به منابع درآمد این شهرستان شود و امیدواریم با معرفی وشناساندن آن به سرمایه گذاران موجبات سرمایه گذاری را فراهم کنیم.
وی اضافه کرد: وجود ناحیه صنعتی در این شهرستان که تمام زیر ساخت های موجود در آن تعبیه شده، از دیگر مزایای مهم شهرستان چاراویماق است.
شهرستان چاراویماق با ۳۵ هزار جمعیت در ۱۸۰ کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.

منبع: دنیای معدن