بازدید مدیران بازار سرمایه از شرکتهای فرا بورس زنجان
21, آگوست, 2014
برنامه های زرین معدن آسیا از زبان مدیرعامل و سهامدار عمده
12, اکتبر, 2014
بازدید مدیران بازار سرمایه از شرکتهای فرا بورس زنجان
21, آگوست, 2014
برنامه های زرین معدن آسیا از زبان مدیرعامل و سهامدار عمده
12, اکتبر, 2014

عرضه اولیه سهام کیمیای زنجان گستران در فرابورس تا پایان امسال

مدیر مالی شرکت صنعتی و معدنی زنجان گستران با اشاره به پذیرش این شرکت در فرا بورس گفت: درصورت فراهم بودن شرایط، ۱۰ درصد سهام این شرکت با نماد کیمیا عرضه اولیه خواهد شد.
عباس بصیرپور از پذیرش شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران در فرابورس خبر داد و گفت: باتوجه به تصمیم گیری هیات مدیره و قوانین، این شرکت ۶ ماه فرصت دارد تا شرایط عرضه اولیه در فرابورس را فراهم کند و در صورتی که شرایط مختلف از جمله رونق بورس مهیا باشد این اتفاق تا پایان امسال و یا اوایل سال آینده خواهد افتاد . مدیر مالی شرکت صنعتی و معدنی زنجان گستران افزود: تعداد سهام و سرمایه این شرکت به ترتیب ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار سهم و ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ تومان است که با ظرفیت ۳۰۰ هزار تنی در حال فعالیت است در صورت فراهم بودن شرایط ۱۰ درصد سهام این شرکت با نماد کیمیا در فرابورس عرضه اولیه خواهد شد.
وی اضافه کرد: سود گذشته شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران ۸ میلیارد تومان و سود امسال ۱۰ میلیارد تومان برآورد شده است و در صورت فراهم بودن مواد اولیه پیش بینی می شود در مدت ۲ سال و نیم بازگشت سرمایه را در این شرکت شاهد باشیم. بصیرپور گفت: صنعت سرب و روی در کشور از ارزش افزوده بالایی برخوردار است چرا که مشتریان این محصولات در داخل و خارج از کشور همیشه آماده خرید هستند و نیازی به بازاریابی نیست و در حال حاضر محصولات این شرکت به کشورهای مختلف از جمله چین، کره و هند صادر می شود.

منبع: آسیا