اجرای برنامه طبخ ماهی در کارخانه کیمیای زنجان گستران به مناسبت هفته سلامت مردان
25, فوریه, 2012
شرکت کیمیای زنجان گستران طی هفت ماه گذشته شش میلیون دلار صادرات داشت.
1, نوامبر, 2012
اجرای برنامه طبخ ماهی در کارخانه کیمیای زنجان گستران به مناسبت هفته سلامت مردان
25, فوریه, 2012
شرکت کیمیای زنجان گستران طی هفت ماه گذشته شش میلیون دلار صادرات داشت.
1, نوامبر, 2012

شرکت مواد معدنی کیمیای زنجان گستران توانایی تامین فرآورده‌های معادن انگوران را دارد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان (مدیر عامل شرکت کیمیای زنجان گستران) با اشاره به بهره‌برداری از فاز اول شرکت مواد معدنی کیمیای زنجان گستران گفت:‌ فاز اول این شرکت در آذر ماه سالجاری به بهره‌برداری می‌رسد.

 ایلنا – ایجرود: رئیس اتاق بازرگانی زنجان و مدیر عامل کیمیای زنجان گستران گفت: تجهیزات شرکت مواد معدنی کیمیای زنجان گستران که قبلا از کشورهای خارجی وارد می شد در حال حاضر بومی سازی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایجرود، غلامحسین جمیلی رئیس اتاق بازرگانی زنجان (مدیر عامل کیمیای زنجان گستران) در جریان بازدید استاندار زنجان از طرحهای صنعتی اقتصادی در دست تکمیل شهرستان ایجرود با اشاره به اقدامات مطلوب انجام شده در این شرکت در حال تاسیس گفت: با راه اندازی این واحد مواد معدنی در این منطقه از زنجان، مواد اولیه مورد نیاز به فرآوری معادن انگوران تامین خواهد شد.

جمیلی در ادامه با اشاره به پیشرفت ۲۵درصدی این معادن با تامین مواد اولیه در این شرکت افزود: تمامی تجهیزات این شرکت که قبلا از کشورهای خارجی وارد می شد در ایران واستان زنجان بومی سازی و تولید می شود.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه در این شرکت مواد معدنی در حال حاضر ۲۲۰پرسنل بیمه شده و۶۰نفر پرسنل پیمانی مشغول به کار است تصریح کرد: این شرکت دارای پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی است که فاز اول آن درآذر ماه سالجاری به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه این شرکت مواد معدنی مکمل کارخانه کنسانتره معادن انگوران زنجان است افزود: با راه اندازی این شرکت کمک موثر در تامین مواد اولیه معادن سرب وروی انگوران و معادن دیگر در این منطقه شاهد خواهیم بود که موجب پیشرفت ۲۵درصدی در زمینه تامین مواد اولیه در این معادن خواهد بود.