عرضه سهام “کیمیا” در فرابورس
22, دسامبر, 2015
احتمال ارزندگی بالای کیمیا در بلند مدت
27, دسامبر, 2015
عرضه سهام “کیمیا” در فرابورس
22, دسامبر, 2015
احتمال ارزندگی بالای کیمیا در بلند مدت
27, دسامبر, 2015

شرایط جدید فروش خاک روی در سال ۹۵

معاون شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران گفت: تداوم فعالیت صنعت سرب و روی منوط به تعامل فعالان این صنعت با معدنکاران است و ایجاد اشتغال پایدار و افزایش تولید در سایه درک متقابل تحقق می یابد.

به گزارش ماین نیوز، علی کریم نژاد افزود: مسائل مربوط به بخش صنعت و معدن با هم عجین شده اند و توسعه صنعت و معدن در کشور، تعامل دوسویه این دو بخش را می طلبد.

کریم نژاد سرمایه گذاری فعالان صنعت و سرب و روی در بخش اکتشاف و استخراج مواد معدنی را اولویت اول اعضای انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران اعلام کرد.

وی تصریح کرد: برای افزایش تولید در بخش صنعت، نیازمند سرمایه گذاری در در بخش معدن هستیم.

این مقام مسئول گفت: در این راستا در سال جاری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در بخش اکتشاف صورت گرفته است.

معاون شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران به مشکلات موجود در صنعت روی اشاره کرد و گفت: امیدواریم با توسعه پایدار کشور بتوانیم به صنعت روی کمک کرده تا در آینده نزدیک شاهد کمترین چالش در این بخش باشیم.

ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با اعلام آغاز به کار کمیته قیمت گذاری مواد معدنی سرب و روی و کمیته حل اختلاف فعالان صنعت سرب و روی در استان اعلام کرد: این کمیته با نظارت بر کیفیت کالا و خدمات می تواند به عنوان مرجعی برای انجمن صنایع و معادن سرب و روی، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی و سازمان صنعت ، معدن و تجارت باشد.

وی افزود: از سال ۹۵ فروش خاک معدنی با در نظر گرفتن فلز محتوی، اجرایی خواهد شد.

فغفوری در ادامه به ضرورت ارائه آمار واحدهای تولیدی به سازمان صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد و افزود : براساس اعلام وزارت صنعت ، معدن و تجارت عدم ارائه آمار تولید به سازمان ها باعث می شود شناسه برای واحد تعریف نشده و واحد به صورت غیر فعال تعریف شود.

یوسف مرادلو رئیس انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران گفت: شفافیت عملکرد و دستاوردهای انجمن صنایع سرب و روی ایران، مورد نمونه مطلوب یک تشکل صنعتی است.

وی در جریان بازدید معاون سازمان تهیه و تولید مواد معدنی ایران از ۶ واحد صنعتی فعال در صنعت روی، بر ایجاد تفاهم و تعامل بیشتر اعضاء انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران تاکید کرد.

شایان ذکر است انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران با حضور اکثر فعالان صنعت و سرب و روی کشور تشکیل شده و قسمت اعظم ان را مدیران واحدهای مستقر در استان زنجان تشکیل می دهند .

منبع: ماین نیوز