فلزات پایه در کف قیمت تا دو سال آینده
13, دسامبر, 2015
اطلاعیه: نشست خبری عرضه سهام
16, دسامبر, 2015
فلزات پایه در کف قیمت تا دو سال آینده
13, دسامبر, 2015
اطلاعیه: نشست خبری عرضه سهام
16, دسامبر, 2015

تشکل‌های فعال در حوزه کسب و کار زنجان باید تقویت شوند.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به صدور مجوز تاسیس و ثبت شعبه «انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن ایران» در زنجان گفت: به منظور توسعه اقتصادی ضروری است تا تشکل‌های مختلف فعال در حوزه کسب و کار زنجان تقویت شوند.
غلامحسین جمیلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان با اشاره به ظرفیت‌های معدنی استان اظهار داشت: در حال حاضر معادن فراوانی در زنجان وجود دارد به طوری که این ظرفیت منطقه را به استان معدن خیز کشور تبدیل کرده است.

وی با بیان اینکه بر اساس مجوز اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران مبنی بر تاسیس و ثبت شعبه «انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن ایران» در زنجان صادر شده است، تصریح کرد: با توجه به وفور معادن سنگ آهن در این استان و  بنا به درخواست جمعی از فعالان معدنی و با هدف حمایت، ساماندهی و توسعه این بخش شعبه «انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن ایران» در زنجان تاسیس شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان با اشاره به استقبال سرمایه‌گذاران خارجی و آغاز فعالیت چندین پروژه فعال در حوزه سنگ آهن در استان ابراز کرد: البته در حال حاضر به دلیل رکود حاکم بر بازار سنگ آهن این بخش از صنعت قدری از رونق و توجه افتاده است اما معتقدیم این شرایط گذرا بوده و در آینده‌ای نزدیک سنگ آهن جایگاه خود را در بازارهای بین المللی کسب می‌کند.

وی عنوان کرد: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان بر اساس رسالتی که بر عهده دارد در تلاش است تا تشکل‌های موثر فعال در حوزه‌های مختلف کسب و کار را تشکیل و مورد حمایت قرار دهد.

جمیلی ضمن تاکید بر کارآمدی تشکلهای فعال در حوزه کسب و کار استان زنجان خاطرنشان کرد: برای نتیجه بخش بودن اقدامات و برنامه‌ها ضروری است تا فعالان این حوزه و سایر مسولان ذی‌ربط با هم‌افزایی، پویایی و با انگیزه بالا در راستای نائل شدن به اهداف گام برداشته و از پراکنده گویی خودداری کنند.

وی گفت: اگر خواستار عقب نماندن از برنامه‌های توسعه تشکلهای مختلف در حوزه کسب و کار در سطح کشور هستیم باید سیاست‌های استان در راستای سیاست‌های تعیین شدن دولت در سطح ملی باشد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه اتاق با پیگیرهای متعدد توانست موفق به تشکیل شعبه «انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن ایران» در زنجان شود و از این پس فعالان و دست‌اندرکاران این تشکل باید برای پویایی مجموعه خود تلاش کنند، افزود: برای توسعه اقتصادی و موفقیت در برنامه‌های تعیین شده باید پیوند منطقی بین تشکل‌ها با اتاق بارگانی و سایر دستگاه‌ها ایجاد شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم