۱۰ فرصت و تهدید پیش‌روی بخش معدن
20, ژانویه, 2016
نظام مهندسی معدن ۳۳ هزار عضو دارد.
26, ژانویه, 2016
۱۰ فرصت و تهدید پیش‌روی بخش معدن
20, ژانویه, 2016
نظام مهندسی معدن ۳۳ هزار عضو دارد.
26, ژانویه, 2016

تشکیل کمیته معدن، گامی در جهت رفع مشکل معدنکاران استان زنجان

کمیته معدن در سازمان نظام مهندسی معدن استان به صورت ماهیانه با حضور معدنکاران استان و کارشناسان سازمان صنعت ،‌ معدن و تجارت تشکیل می گردد.

اتاق خبر  ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت ،‌ معدن و تجارت استان زنجان در جلسه هم اندیشی  سازمان با بهره برداران معادن استان با بیان مطلب فوق افزود: کمیته معدن در سازمان نظام مهندسی معدن استان به صورت ماهیانه با حضور معدنکاران استان و کارشناسان سازمان صنعت ،‌ معدن و تجارت تشکیل می گردد.

وی تصریح کرد: در این جلسات مشکلات حوزه معدن احصاء می گردد و مسائل به صورت موردی با حضور مسئولین مربوطه بررسی و مرتفع می گردد.

 فغفوری از تشکیل واحد حقوقی در سازمان نظام مهندسی معدن استان خبر داد و یادآور شد: این واحد حقوقی در جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به مسائل حقوقی فعالین حوزه معدن در سازمان نظام مهندسی معدن تشکیل خواهد شد.

 وی در ادامه با اشاره به پیروزی محقق شده در اجرای برجام و برداشته شدن تحریم ها یادآور شد: در روزهای گذشته آثار رفع تحریمها در حوزه صنعت نمایان شده است و در حوزه معدن نیز ، بزودی برکات خود را نشان خواهد داد.

 رئیس سازمان صنعت ،‌معدن و تجارت استان به جایگاه بخش معدن در توسعه اقتصادی استان اشاره کرد و افزود : طی سال های اخیر بخش معدن توانسته با تثبیت جایگاه خود در توسعه اقتصادی کشور ، نشان دهد که فعالیت های اقتصادی در حوزه صنعت بدون توجه به معدن و صنایع معدنی امکان پذیر نخواهد بود.

 وی خاطر نشان ساخت : هم اکنون در سازمان نیز توجه به فعالیت های بخش معدن پررنگ تر شده و این بخش کم کم جایگاه واقعی خود را پیدا می کند.