بازدید معاون عمرانی استانداری زنجان،مهندس رحمتی از مجتمع صنعتی و معدنی زرین
8, ژوئن, 2014
انتخاب واحد صنعتی نمونه سال ۱۳۹۳
12, آگوست, 2014
بازدید معاون عمرانی استانداری زنجان،مهندس رحمتی از مجتمع صنعتی و معدنی زرین
8, ژوئن, 2014
انتخاب واحد صنعتی نمونه سال ۱۳۹۳
12, آگوست, 2014

بازدید مهندس انصاری استاندار محترم و سایر مدیران ارشد استــان زنجان از مجتمع صنعتی و معدنی زرین

عصر روز سه شنبه ۲۰/۳/۱۳۹۳ مجتمع صنعتی معدنی زرین میزبان استاندار محترم زنجان و سایر مدیران ارشد استان زنجان بود.

این بازدید که با هدف بررسی وضعیت صنایع بارز استان و حل مشکلات احتمالی آنها صورت پذیرفته بود بسیار مفید و برای بازدیدکنندگان خوشایند بود و آنها از نزدیک با روند و تاریخچه احداث کارخانجات و طرحهای توسعه آن آشنا شدند.بی شک توجه بیشتر به صنایع فعال استان خصوصاً صنایع فرآوری معدنی می تواند در افزایش سرانه های تولید استان موثر و موجب رونق هر چه بیشتر معادن شود.

غلامحسین جمیلی،مدیر عامل شرکت کیمیای زنجان گستران ضمن تبین وضعیت موجود صنعت سرب و روی، پیشنهادهایی در جهت ارتقاء وضعیت و بهبود آن ارائه کرد که مورد توجه مدیران قرار گرفت.

استاندارد زنجان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از سرمایه گذاری و کارآفرینی،ابراز امیدواری کرد بتوان درجهت تکمیل ظرفیت های صنایع موجود تلاش کرد.

مهندس سیاری،ریاست محترم سازمان صنعت و معدن و تجارت استان زنجان نیز تلاشهای صورت گرفته در مجتمع را ستودنی دانست و از فعالیت های شرکت در زمینه استفاده از تکنولوژیهای نوین – مهندسی معکوس ساخت تجهیزات و ماشین آلات فرآوری – ابتکار و اختراعات صورت گرفته،همچنین بهره برداری از ظرفیت کارخانه در فرآوری ضایعات سایر صنایع تجلیل و از آن به عنوان صنعت سبز واقعی یاد کرد.

DSC01793 DSC01798 DSC01799