دومین نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی و متالوژی زنجان (۳-۶ تیرماه)
12, آگوست, 2014
عرضه اولیه سهام کیمیای زنجان گستران در فرابورس تا پایان امسال
12, اکتبر, 2014
دومین نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی و متالوژی زنجان (۳-۶ تیرماه)
12, آگوست, 2014
عرضه اولیه سهام کیمیای زنجان گستران در فرابورس تا پایان امسال
12, اکتبر, 2014

بازدید مدیران بازار سرمایه از شرکتهای فرا بورس زنجان

77295581408530858

هیاتی متشکل از مدیران عالی رتبه و کارشناسان شرکت فرابورس ایران و سازمان بورس اوراق بهادار به ریاست آقای هامونی مدیر عامل شرکت فرابورس ایران ،ضمن دیدار با هیات رئیسه اتاق زنجان از تالار اختصاصی بورس اتاق بازرگانی و شرکتهای حاضر در فرابورس و شرکتهای علاقمند به حضور،بازدید کردند.
هیات مذکور در این سفر یکروزه ضمن دیدار از شرکت کیمیای زنجان گستران یکی از شرکتهای فعال در زمینه صنعت سرب وروی کشور و متقاضی ورود به فرابورس ایران با فعالیتهای این شرکت از نزدیک آشنا شدند.
در این دیدار مهندس غلامحسین جمیلی رئیس اتاق زنجان و مدیر عامل شرکت کیمیای زنجان گستران ضمن ارائه توضیحات مبسوطی در خصوص روند تولید کارخانه از پیشرفتهای شرکت مذکور در زمینه اخذ ایزوهای مختلف و به کارگیری نیروی انسانی بومی،طرحهای توسعه و جایگاه شرکت دربازارهای هدف،انتقال تکنولوژی های نو مهندسی معکوس علاقمندی شرکت را برای حضور فعال در بازار فرابورس اعلام کرد.
در ادامه این سفرآقای هامونی،مدیر عامل فرابورس ایران و هیات همراه باحضوردر سایت پتروشیمی زنجان از نزدیک با نقطه نظرات مدیران و سرمایه گذاران زنجانی آشنا شدند.
مهندس صباحی عضو هیات رئیسه اتاق زنجان و مدیر عامل شرکت پتروشیمی زنجان در این نشست از مدیران شرکت فرابورس خواست با توجه به افت شدید قیمت سهام در بازار بورس کشور مسئولین روند اعتماد سازی را در سرلوحه کار خود قرار دهند.
از سوی دیگر مشکلات شرکت پتروشیمی زنجان در این جلسه مطرح گردید که هامونی توضیحات مبسوطی در خصوص راهکارهای برون رفت و بهبود وضعیت شرکت پتروشیمی در تامین مالی برای ادامه پروژه ارائه کرد.
بازدید از شرکت زرین معدن آسیا و دیدار با معاون اقتصادی استانداری زنجان از دیگر برنامه های سفر مذکور بود که مدیر فرابورس ایران در این دیدار به بحث و تبادل نظر در خصوص فرصتهای سرمایه گذاری زنجان و استفاده از پتانسیل های بازار سرمایه برای رشد و توسعه صنایع و شرکتهای زنجان پرداخت.
در ادامه این جلسه به پیشنهاد اتاق بازرگانی زنجان مقرر گردید شرکتهای استانی که آمادگی و علاقمندی حضوردرفرابورس را دارند،توسط هیات رئیسه اتاق شناسایی و زمینه حضور و جذب آنها در فرابورس مهیا گردد.
در ادامه میهمانان با حضور در شرکت توسعه سیستم سانای شرق از نزدیک با فعالیتهای این شرکت آشنا شدند.لازم به یادآوری است شرکت مذکور در زمینه تولید نرم افزارهای کامپیوتری و هایتک عنایت نموده و جزء شرکتهای دانش بنیان فعال در استان زنجان محسوب می شوند.
درپایان این سفر هیات مذکور پس از بازدید از تالار اختصاصی کارگزاری بانک سپه ضمن بازدید این کارگزاری را افتتاح کردند.